5/31/2019

Słowo Boga Wszechmogącego jest bogate i praktyczne, to czysta prawda.



Zheng Rui : Co? W… w Boga Wszechmogącego?

Zheng Yi : [reakcja - Mhm.] Bóg Wszechmogący wyraził prawdę dla zbawienia ludzi
i odsłonił tajemnice Biblii. Przez te lata przeczytałem i zrozumiałem wiele słów Boga Wszechmogącego. Dlatego teraz pewne rzeczy widzę wyraźniej. To, jak postrzegamy świat, zależy od tego, czy rozumiemy prawdę. Gdy czytasz słowa Boga Wszechmogącego i dzielisz się nimi, zaczynasz rozumieć i dostrzegać więcej. Widzisz wszystko wyraźniej.


Zheng Rui : Więc zacząłeś wierzyć w Boga Wszechmogącego. Nic dziwnego, że zrobiłeś takie postępy. Cóż, ja słyszałam tylko o Błyskawicy ze Wschodu.
Gdy widziałam, jak KPCh atakuje Błyskawicę ze Wschodu nie zajmowałam się tym.
Gdybym wiedziała, że wierzysz w Boga Wszechmogącego, przyjrzałabym się sprawie wcześniej. Hej Yi, jak to się stało, że zacząłeś wierzyć w Boga Wszechmogącego?
Błyskawica ze Wschodu o co w tym w ogóle chodzi?

Zheng Yi : Hmm zaczęło się 3 lata temu. Widziałem, jak KPCh tłamsi i prześladuje Błyskawicę ze Wschodu, poprzez media manipuluje opinią publiczną, wrabia i skazuje ich. Aresztowali chrześcijan. Pomyślałem, że skoro KPCh uciska i prześladuje Błyskawicę ze Wschodu, musi chodzić o coś ważnego. Jakieś wielkie wydarzenie.
Zheng Rui : Wydarzenie?

Zheng Yi : Błyskawica ze Wschodu wywołała poruszenie. Mnóstwo dobrych owieczek z frakcji zaakceptowało Błyskawicę ze Wschodu.

Zheng Rui : [reakcja - Hmm.]

Zheng Yi : Duch Święty musiał przemówić przez Kościół Boga Wszechmogącego.
Ukazał się Syn Człowieczy, to Jego dzieło ma taką moc. Inaczej tak wiele dobrych owieczek ze wszystkich frakcji nie zaakceptowałoby Błyskawicy ze Wschodu.
Dlatego zacząłem czytać o Błyskawicy ze Wschodu w Internecie. W ciągu kilku dni przeczytałem wiele słów wypowiedzianych przez Boga Wszechmogącego. To naprawdę otworzyło mi oczy.

Zheng Rui : Serio?

Zheng Yi : W słowach Boga Wszechmogącego odnalazłem prawdy, których nie rozumiałem, odkąd zacząłem wierzyć w Boga. Słowo Boga Wszechmogącego jest bogate i praktyczne, to czysta prawda. Obejrzałem filmy nakręcone przez Kościół Boga Wszechmogącego. Naprawdę wiele na tym zyskałem.

Zheng Rui : Tak?

Zheng Yi : Te filmy pokazały prawdę i były tak pouczające, że rozwiązały moje religijne dylematy. Dobrze, że mogłem je obejrzeć. Zobaczyłem, że słowo Boga Wszechmogącego jest prawdą, głosem Boga. I dalej czytałem słowa Boga Wszechmogącego. Im więcej czytałem, tym bardziej mnie interesowały.
Każde słowo Boga Wszechmogącego poruszało moje serce, przekonywało mnie.
To wspaniałe uczucie. Zyskałem pewność, że Pan Jezus powrócił i dokonywał swego dzieła jako Bóg Wszechmogący.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Filmy chrześcijańskie 2020 | „Posłaniec ewangelii” (Dubbing PL)

    Filmy chrześcijańskie 2020  | „Posłaniec ewangelii” (Dubbing PL) Chrześcijanka Chen Yixin od wielu lat wierzy w Pana i spotkało ją wiel...