12/24/2019

Słowo Boże na dziś | „Głos Boga skierowany do całego wszechświata: Wypowiedź ósma”Kościół Boga Wszechmogącego



Słowo Boże na dziś  |  „Głos Boga skierowany do całego wszechświata: Wypowiedź ósma” Kościół Boga Wszechmogącego


Kiedy Moje objawienia osiągną szczyt, a Mój sąd dobiegnie końca, będzie to czas, gdy wszyscy Moi ludzie objawią się i zostaną uczynieni pełnymi. Przemierzam wszystkie zakątki wszechświata w nieustannym poszukiwaniu tych, którzy są ludźmi według Mego serca, i mogą Mi służyć. Kto wstanie i będzie współpracować ze Mną? 


Miłość człowieka do Mnie jest zbyt skromna, a jego wiara we Mnie jest żałośnie mała. Gdyby siła Moich słów nie była skierowana na słabości człowieka, chełpiłby się i wyolbrzymiał oraz perorował i wymyślał górnolotne teorie, jakby był wszechwiedzący, a także wiedział wszystko o sprawach na ziemi. Kto nadal ma odwagę przechwalać się wśród tych, którzy byli lojalni wobec Mnie w przeszłości, a którzy dziś trwają przede Mną? Kto nie jest skrycie zachwycony własnymi perspektywami? Kiedy nie ujawniałem się bezpośrednio, człowiek nie miał gdzie się ukryć i był dręczony wstydem. O ile gorzej byłoby, gdybym przemawiał innymi sposobami? Ludzie mieliby jeszcze większe poczucie zobowiązania, wierzyliby, że nic ich nie wyleczy i tkwiliby w okowach swej bierności. Kiedy człowiek traci nadzieję, formalnie rozbrzmiewa salwa królestwa, właśnie wtedy, jak mawiają ludzie, „siedmiokrotnie wzmocniony Duch przystępuje do dzieła”, wtedy, innymi słowy, życie królestwa oficjalnie zaczyna się na ziemi, jest to, kiedy Moja boskość wychodzi na jaw, aby działać bezpośrednio (bez przetwarzania przez mózg). Wszyscy ludzie stają się tak zajęci jak pszczoły; wydaje się, że odradzają się, jak gdyby budzili się ze snu i gdy tylko się obudzą, są zdumieni, że znaleźli się w takiej sytuacji. W przeszłości wiele mówiłem o budowie kościoła, ujawniłem wiele tajemnic, a kiedy budowa kościoła osiągnęła szczyt, nagle się skończyła. Budowanie królestwa jest jednak inne. Dopiero gdy bitwa w sferze duchowej osiągnie swój ostatni etap, rozpocznę dzieło na ziemi na nowo. Oznacza to, że dopiero gdy człowiek będzie zamierzał się wycofać, formalnie rozpocznę i wzbudzę Moje nowe dzieło. Różnica między budową królestwa a budową kościoła polega na tym, że w budowaniu kościoła pracowałem w człowieczeństwie, które podlegało boskości. Bezpośrednio zajmowałem się starą naturą człowieka, bezpośrednio ujawniłem brzydkie „ja” człowieka i odsłoniłem jego istotę. Dzięki temu człowiek poznał samego siebie i był przekonany w sercu oraz przez słowo. W budowaniu królestwa działam bezpośrednio w Mojej boskości i pozwalam wszystkim ludziom poznać, co mam i kim jestem, na podstawie Moich słów, co ostatecznie pozwala im uzyskać wiedzę o Mnie, który jestem w ciele. W ten sposób kończy się dążenie ludzkości do niejasnego Boga i kończy się miejsce Boga w niebie w sercu człowieka, co oznacza, że człowiek może poznać Moje uczynki w Moim ciele – i tak kończy się Mój czas na ziemi.

Źródło: Błyskawica ze Wschodu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Filmy chrześcijańskie 2020 | „Posłaniec ewangelii” (Dubbing PL)

    Filmy chrześcijańskie 2020  | „Posłaniec ewangelii” (Dubbing PL) Chrześcijanka Chen Yixin od wielu lat wierzy w Pana i spotkało ją wiel...