1/07/2020

Ładne piosenki religijne | „Czy podążasz za obecnym dziełem Boga?”Błyskawica ze Wschodu


 „Jakie życie jest życiem duchowym? Życie duchowe to takie, w którym twoje serce całkowicie zwróciło się ku Bogu i może być świadome Bożej miłości. To życie w słowach Bożych – nic innego nie zajmuje twojego serca i jesteś w stanie dzisiaj uchwycić wolę Bożą, kierować się już dziś światłem Ducha Świętego, aby wypełnić swój obowiązek. Takie życie pomiędzy człowiekiem a Bogiem jest życiem duchowym. Jeśli nie jesteście w stanie podążać za światłem dzisiejszego dnia, oznacza to, że powstał dystans w waszej relacji z Bogiem – relacja ta mogła nawet zostać zerwana – a wy utraciliście już normalne życie duchowe. Normalna więź z Bogiem opiera się dziś na fundamencie przyjęcia słowa Bożego. Czy wiedziesz normalne życie duchowe? Czy masz naturalną więź z Bogiem? Czy jesteś kimś, kto podąża za Duchem Świętym? Jeśli jesteś w stanie podążać za światłem Ducha Świętego dziś i możesz pojąć wolę Boga w Jego słowach i wejść w Jego słowa – jesteś tym, który podąża za strumieniem Ducha Świętego. Jeśli nie podążasz za strumieniem Ducha Świętego, jesteś niewątpliwie kimś, kto nie dąży do prawdy. Duch Święty nie ma możliwości działania w tych, którzy nie pragną się doskonalić. Dlatego tacy ludzie nigdy nie będą w stanie zebrać sił i zawsze pozostaną bierni. Czy podążasz dziś za strumieniem Ducha Świętego? Czy jesteś w strumieniu Ducha Świętego? Czy wydostałeś się ze swej bierności? Wszyscy, którzy wierzą w słowa Boga, którzy przyjmują dzieło Boga jako fundament i podążają dziś za światłem Ducha Świętego – wszyscy znajdują się w strumieniu Ducha Świętego. Jeśli wierzysz, że słowa Boga są nieodwołalnie prawdziwe i właściwe, i jeśli wierzysz w słowa Boga bez względu na to, co On mówi, to jesteś kimś, kto dąży do wejścia w dzieło Boga i w ten sposób spełniasz Jego wolę”. z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”




Ładne piosenki religijne  | „Czy podążasz za obecnym dziełem Boga?”Błyskawica ze Wschodu


I

Jeśli nie potrafisz dziś iść za światłem,
to jesteś daleko od Boga,
ta więź mogła zostać już zerwana,
nie masz w sobie normalnego życia duchowego.
Relację z Bogiem buduje się
na akceptacji słów, które On dziś mówi.
Czy masz normalne życie duchowe
i właściwą relację z Bogiem?
Czy podążasz za Duchem Świętym?
Czy porzuciłeś swój bierny stan?
Ci, którzy wierzą w Boże słowa,
czynią z dzieła Boga fundament
i idą dziś za światłem Ducha,
są w strumieniu Ducha Świętego.


II
Czy idziesz za dziełem Ducha Świętego?
Gdy za Jego światłem dziś podążasz,
znasz wolę Boga i wchodzisz w Jego słowa,
to podążasz strumieniem Ducha Świętego.
Jeśli nie podążasz tym strumieniem,
to bez wątpienia nie szukasz prawdy,
a Duch Święty nie działa w tych, którzy
nie pragną stać się lepszymi ludźmi.
Oni nie potrafią zebrać, zebrać swych sił,
lecz zawsze są, zawsze są bierni.
Czy podążasz za Duchem Świętym?
Czy porzuciłeś swój bierny stan?
Ci, którzy wierzą w Boże słowa,
czynią z dzieła Boga fundament
i idą dziś za światłem Ducha,
są w strumieniu Ducha Świętego.

III
Jeżeli wierzysz w prawdę Bożych słów
i wierzysz we wszystko, co mówi Bóg,
to dążysz do wejścia w Jego dzieło.
I w ten sposób spełniasz wolę Boga.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Filmy chrześcijańskie 2020 | „Posłaniec ewangelii” (Dubbing PL)

    Filmy chrześcijańskie 2020  | „Posłaniec ewangelii” (Dubbing PL) Chrześcijanka Chen Yixin od wielu lat wierzy w Pana i spotkało ją wiel...